Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кандиба М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
1.

Кандиба М.О. 
Психологічний аналіз причин жіночої самотності [Електронний ресурс] / М.О. Кандиба // Проблеми сучасної психології. - 2012. - № 1. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2012_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.291 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кандиба М. О. 
Соціально-психологічний аналіз сутності поняття "міжособистісна толерантність", як професійно важливої якості психолога [Електронний ресурс] / М. О. Кандиба // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 65.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Кандиба М. Б. 
Зарубіжний досвід підготовки соціальних працівників у контексті соціально-медичного спрямування [Електронний ресурс] / М. Б. Кандиба // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 3. - С. 154-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_3_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 182.737 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Кандиба М. О. 
Взаємозв’язок професійного становлення особистості та розвитку її особистісних якостей [Електронний ресурс] / М. О. Кандиба // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 22. - С. 204-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_22_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 71.424 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Кандиба М. О. 
Взаємозвязок професійного становлення особистості та розвитку її особистісних якостей [Електронний ресурс] / М. О. Кандиба // Проблеми сучасної психології. - 2013. - № 1. - С. 33-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2013_1_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.735 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кандиба М. О. 
Особливості взаємозв’язку емоційної зрілості та професійної толерантності особистості [Електронний ресурс] / М. О. Кандиба // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 25. - С. 75-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_25_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.843 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вірна Ж. П. 
Емоційна зрілість психолога: тенденції і закономірності прояву в структурі професійної толерантності [Електронний ресурс] / Ж. П. Вірна, М. О. Кандиба // Теоретичні і прикладні проблеми психології. - 2015. - № 3. - С. 104-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tippp_2015_3_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.189 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Кандиба М. О. 
Особливості взаємозв'язку емоційної зрілості та професійної толерантності особистості [Електронний ресурс] / М. О. Кандиба // Проблеми сучасної психології. - 2017. - № 2. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2017_2_11
Розглянуто проблему емоційної зрілості особистості та її розвитку, що розглядається в різних працях і вітчизняних, і зарубіжних фахівців при аналізі сфери професійної діяльності. Простежено взаємозв'язок між етапом професійного становлення, сформованістю професійної толерантності особистості та компонентами емоційної зрілості. Здійснене дослідження надало змогу оцінити емоційну зрілість за такими показниками: експресивність (Ек) - відображеність емоцій на обличчі, їх трансформацію в діях (іЕк), здатність передавати свій настрій оточенню (ЕЕк); саморегуляція (С) - вміння керувати своїми емоціями, стримувати небажані на цей момент емоції та викликати бажані, регулюючи таким чином і свою поведінку (іС), і поведінку інших людей (ЕС); емпатія (Ем) - здатність розуміти емоційний стан оточення (іЕм) та адекватно використовувати ці уміння у взаємодії з людьми (ЕЕм). Зазначено, що толерантність в сучасній освіті належать до комплексу цілей становлення системи виховання, виступає як особистісна якість, предмет розвитку не тільки в ході навчання, виховання, а й самонавчання і самовиховання, спрямованих на формування у професіонала знань, вмінь і навичок толерантної свідомості і ставлення до оточення. Основний шлях досягнення якості, яка забезпечить підвищення конкурентоспроможності української професійної освіти на міжнародному ринку, пов'язаний зі спробами модернізації всієї системи вищої освіти, її структури, різноманітності сфери "академічних послуг". Аналіз проблеми емоційної зрілості свідчить про відсутність чіткого, логічно структурованого уявлення про систему показників, за якими можна було б визначити рівень досягнення людиною емоційної зрілості. Найбільш вдалим варіантом такого дослідження є вивчення показників професійної толерантності особистості. Підставою вважати такий варіант грунтовним і актуальним є думка про те, що саме масштаб прояву професійної толерантності особистості - це і є показник її емоційного дозрівання. Крім того, доцільність дослідження показників емоційної зрілості у прояві професійної толерантності зумовлена актуальними запитами практичної психології.
Попередній перегляд:   Завантажити - 214.607 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського